مصاحبه آرشیو خبر ها
رونالدو بد بودن را بلد نیست ...

رونالدو بد بودن را بلد نیست ...

رونالدو هرگز عادت به افت کردن ندارد؛ او فقط به قدرت خود می‌افزاید. عادت همیشگی او پیروزی است. هیچ‌کس نمی‌تواند مثل او باشد. هدایت هوشمندانه زیدان در سه سال اخیر باعث شده او همچنان یکی از بهترین‌های فوتبالِ دنیا باشد و در فرمی ایده‌آل باقی بماند. الگری نیز می‌تواند همین مسیر را با رونالدو ادامه دهد؛ فقط کافیست هر دو به درک متقابلی از یکدیگر برسند.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی جذاب و خواندنی مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی چین، مربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1994 تا 1999 و 2001 تا 2004 درگفتگو با La Gazzetta dello Sport می باشد.

 

وی در بخش بعدی گفت:

 

یوونتوس و ناپولی شرایط مشابهی با یکدیگر دارند. آنها نسبت به فصل گذشته تغییرات چندانی در سبک بازی و ترکیب‌شان نداشته‌اند. تغییر بزرگ یووه اضافه شدن کریس رونالدو و ناپولی نیز پیوستن کارلو آنچلوتی بوده است.

 

او افزود:

 

آنچلوتی در دو ماه گذشته با یک هوشمندیِ منحصربه فرد ناپولی را تحت نظر گرفته است. او ضمن حفظ تمام ویژگی‌ها و دستاوردهای ساری در این باشگاه؛ نکات فراوانی از فرهنگ، تجربه، تنوع تکنیکی و تاکتیکی و مسائل روانشناختی خود را به تیم تحت هدایتش افزوده است. ناپولی با آنچلوتی قدرتمند تر از سال گذشته شده و در بازی‌های اخیرش نیز با دو الی سه سیستم متفاوت و غیرقابل پیش‌بینی مقابل حریفانش قرار گرفته است.

 

لیپی ادامه داد

 

در سوی دیگر الگری و یووه نیز فصل را با تکیه زدن بر رتبه نخست سری آ، مقتدرانه شروع کرده‌اند. او و یوونتوس در سالهای گذشته همراه با یکدیگر رشد و پیشرفت کرده‌اند. تا همین چند سال پیش تنها رئال، بارسا و بایرن تیم‌های غیرقابل دسترس و تعقیب‌ناپذیر فوتبال اروپا بودند. امروز اما تردید ندارم یوونتوس نیز مبدل به یکی از همین تیم‌های مدعی شده است.

 

سرمربی اسبق یووه در ادامه گفت:

 

در کنار رونالدو امره جان نیز یک بازیکن پر قدرت برای بیانکونری‌ها محسوب می‌شود. هافبکی با هوش بالا و فیزیکی قدرتمند. در کنار آنها برنادسکی را نیز نباید نادیده بگیریم؛ پسری باهوش که در فصل جدید مقدار قابل توجهی رشد و پیشرفت در بازی‌اش دیده می‌شود.

 

پیش بینی:

 

پیش‌بینی نتیجه بازی یووه با ناپولی بسیار دشوار است. از میان این دو تیم، احتمال اینکه ناپولی همه را سورپرایز کند بیشتر از یوونتوس است؛ با این حال هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ دهد. نباید فراموش کرد که ناپولیِ شنبه شب بسیار کامل‌تر از ناپولی روزها و هفته‌های گذشته است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: